Urmareste elucrudemana pe FacebookAboneaza-te prin e-mailAboneaza-te la elucrudemana prin RSS Photobucket

luni, 9 septembrie 2013

Set bebe "Tudor"

Share



















Am lucrat acest set cu fir "Alpin" si croseta nr.3.

La salopeta:
In partea de sus am crosetat raglan dupa urmatoarea diagrama:



Am ineput cu 60 pct lantisor
R1-R8 (albastru) – piciorus scurt, am pliat in doua si am lucart urmatorul rand unind marginile pentru a forma un gulras dublat
R9, R10 (alb) – piciorus scurt
R11-R27 am lucrat cu jumatate de piciorus dublu, in forma de raglan var.1 https://www.youtube.com/watch?v=GDN_0XAs-Vg, adica am impartit cele 60 de ochiuri astfel:
-7+7 fata
-14 + 14 maneci
-14 spate
+4 puncte, cate unul intre ele, unde am facut marcaje
Si am inmultit la fiecare marcaj lucrand cate 2 jum de pic dublu, 2 pct de lant, 2 jum de pic dublu
R28: 2 picioruse scurte in fiecare ochi de pe randul anterior.
R29-56: piciorus dublu dupa acelasi model ca la caciulita
Se imparte in 2 pt picioare astfel: sunt 66 grupuri, nu vom lucra cate unul pe fiecare margine si 2 grupuri de pe mijloc, pentru ca vor fi cusute pentru a forma turul. Deci raman 62 grupuri, cate 31 pentru fiecare picior.
Picioarele:
-15 randuri cu grupuri model
-3 randuri cu jumateate de piciorus dublu, lucrate in mijlocul fiecarui grup
-1 rand piciorus scurt alb
-3 randuri piciorus scurt albastru
-3 randuri piciorus scurt alb
-8 randuri piciorus scurt albastru, pliat in doua si cusut ca la guler
Maneci:
-20 randuri cu grupuri model (mie mi-au iesit 27 grupuri)
-3 randuri cu jumatati de piciorus dublu lucrat in mijlocul fiecarui grup
-8 randuri cu piciorus scurt albastru, api pliat in 2 si cusut la la guler.




La botosei:       VIDEO - mod de lucru
Talpa am lucrat-o dupa diagrama:

La caciulita:       VIDEO - mod de lucru
Partea din spate am lucrat-o dupa diagrama:

La toate cele trei, modelul l-am lucrat dupa diagrama:


2 comentarii:

  1. Bună dimineața, câți centimetri are partea rotunda de la caciulita, pentru eu am un fir mai gros și m as orienta mai ușor , mulțumesc

    RăspundețiȘtergere